Epower.pl startuje z kampanią radiową i video mailingami
Epower.pl, pierwszy w Polsce sprzedawca prądu wyłącznie przez Internet, rozpoczął kampanię radiową pod hasłem „Rewolucja w prądzie” informującą o oszczędnościach, jakie mogą osiągnąć firmy zmieniając sprzedawcę prądu na Epower.pl. Spoty podkreślają kluczowe cechy oferty Epower: niską cenę za 1kWh, brak opłaty handlowej, możliwość zmiany sprzedawcy i podpisania umowy z Epower.pl w 15 min. oraz krótki 12-miesięczny okres trwania umowy. Kampania radiowa prowadzona jest w TOK FM oraz RMF Classic i potrwa do 22 listopada br. Jednocześnie Epower.pl rozpoczyna w tym tygodniu kampanię video mailingową, w której zostanie wykorzystany film przygotowany w ramach konkursu „Rewolucja w prądzie”.
Restauracje Sphinx z nową ofertą dla studentów
Ogólnopolska sieć restauracji Sphinx wprowadza nowy program dedykowany studentom - Sphinx Student Club. Każdy student może otrzymać kartę uprawniającą do korzystania z promocyjnego Student Menu. Uczestnicy Sphinx Student Club będą także mieli dostęp do dedykowanych specjalnie dla nich akcji promocyjnych, jak również będą mogli brać udział w wydarzeniach kulturalnych organizowanych w restauracjach Sphinx. Sieć Sphinx w celu promowania i poszerzania zasięgu nowego programu studenckiego nawiązuje współpracę z partnerami m.in. z samorządami studenckimi, zespołami i klubami muzycznymi.
Targi Dziedzictwo wsparciem dla ochrony zbiorów i konserwacji zabytków
Ponad 1200 zwiedzających przybyło do Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska na II Targi Konserwacji i Restauracji Zabytków oraz Ochrony, Wyposażenia Archiwów, Muzeów i Bibliotek Dziedzictwo 2014. Trzy dni były okazją by poznać oferty z zakresu wyposażenia, sprzętu i usług dla archiwów, bibliotek oraz muzeów zgromadzone na ponad 50 stoiskach. Wydarzeniu towarzyszyły również spotkania z ekspertami organizowane w ramach „Ogólnopolskich Dni Konserwatorskich” oraz specjalistyczne konferencje pod hasłem „Ochrona zbiorów muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych”. Wzięło w nich udział ponad 700 osób. Dodatkowo w programie nie zabrakło wystaw prezentujących prace podejmowane na rzecz zachowania dokonań minionych pokoleń. Targi Dziedzictwo 2014, które odbyły się w dniach 7-9 października br., zostały przygotowane w ścisłej współpracy z kluczowymi dla branży instytucjami.
Nowości na dobrą rozgrzewkę w restauracjach Sphinx
Krem z dyni, kurczak w cydrze, stek z pieczonymi ziemniakami - to niektóre propozycje „Nowości na dobrą rozgrzewkę” dostępnych w sieci restauracji Sphinx. W jesiennej wkładce do menu klienci znajdą pięć dań, w których nie brakuje sezonowych produktów. Z najnowszej oferty można skorzystać we wszystkich lokalach Sphinx do 22 grudnia.
Plast-Box zwiększył sprzedaż do branży spożywczej o 60%
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, w pierwszej połowie roku odnotował wzrost sprzedaży do wytwórców z branży spożywczej o 60% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Wzrosty te wynikają ze zwiększonych zamówień realizowanych na rzecz dotychczasowych klientów, jak również pozyskania kilku dużych obiorców z branży oraz szeregu małych wytwórców. Plast-Box zakłada dalszą ekspansję wśród producentów artykułów spożywczych. Spółka już finalizuje negocjacje kolejnych trzech znaczących kontraktów w związku z wprowadzeniem nowych produktów dla branży spożywczej - wiaderka z pokrywą 10Bis/5 o pojemności 10l oraz wiaderka z pokrywą 5UL/2 o pojemności 5l. Są one dostępne w ofercie od września i już realizowane są zamówienia dla klientów krajowych oraz zagranicznych, m.in. do Szwecji.
Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią
Sieci Saturn i Frisco.pl wystartowały z nową odsłoną akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”. Wszyscy klienci, którzy dokonają zakupu lodówki w dowolnym sklepie stacjonarnym Saturn lub na Saturn.pl pomiędzy 9 a 16 października br., otrzymają bony zniżkowe na zakupy we Frisco.pl o wartości od 100 zł do 400 zł – w zależności od ceny zakupionego sprzętu. Kampania reklamowa promująca akcję prowadzona jest w radiu, internecie oraz mediach społecznościowych w całym okresie obowiązywania promocji.
Plast-Box rozwija sprzedaż dla branży budowlanej
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, systematycznie rozwija sprzedaż opakowań dla branży budowlanej w kraju i za granicą. Dzięki wprowadzeniu nowych rozwiązań technologicznych zapewniających zwiększoną wytrzymałość opakowań oraz wysoką estetykę zdobienia, sprzedaż Plast-Boxu do ośmiu największych producentów gładzi, tynków, zapraw gipsowych i innych produktów wykorzystywanych w budownictwie wzrosła w pierwszej połowie tego roku o ponad 47% w ujęciu wartościowym. Słupski producent opakowań już planuje kolejne nowości produktowe dedykowanych klientom z branży budowlanej.
Ponad 50 firm na II Targach Dziedzictwo
W Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie już wkrótce ruszają Targi Dziedzictwo 2014 poświęcone zabezpieczaniu dorobku naukowego, kulturowego czy historycznego. Na ponad 50 stoiskach pojawią się propozycje z zakresu wyposażenia i sprzętu dla archiwów, bibliotek oraz muzeów. Nowością w tym roku będą rozwiązania służące ochronie zabytków – druga edycja imprezy rozszerzona została bowiem o sektor konserwacji i restauracji tego typu obiektów. Planowane są również specjalistyczne konferencje pod hasłem „Ochrona zbiorów muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych”, spotkania z ekspertami w ramach „Ogólnopolskich Dni Konserwatorskich”, a także liczne wystawy prezentujące prace podejmowane na rzecz zachowania dokonań minionych pokoleń. Targi Dziedzictwo odbędą się w dniach 7-9 października br. przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wydarzenie organizowane jest w ścisłej współpracy z kluczowymi dla branży instytucjami.
Radpol zdobył Certyfikat Wiarygodności Biznesowej
Radpol SA, wytwórca i dostawca zaawansowanych technologicznie produktów w branży ciepłowniczej i energetycznej, otrzymał Certyfikat Wiarygodności Biznesowej za najwyższą ocenę stabilności firmy w roku 2013. Prestiżowe wyróżnienie przyznane zostało przez międzynarodową wywiadownię gospodarczą Bisnode D&B Polska.
11% gospodarstw domowych chce zmienić sprzedawcę prądu
Co dziewiąte gospodarstwo domowe chce zmienić dotychczasowego dostawcę energii elektrycznej – wynika z badań zrealizowanych przez PBS na zlecenie Epower.pl, nowego sprzedawcy prądu na polskim rynku. Wśród gospodarstw domowych, które dotąd nie zdecydowały się na taką zmianę, odsetek ten wynosi 11%. Według URE, w ciągu 7 lat dostawcę prądu zmieniło poniżej 2% klientów indywidualnych. W tej grupie - jak pokazują zrealizowane na rzecz Epower badania - zmianę dostawcy energii elektrycznej planuje już co piąte gospodarstwo domowe (21%), a 35% chciałoby takiej zmiany, ale powstrzymują je wysokie kary zapisane w umowie. Aż 64% gospodarstw domowych deklaruje, że umowę z nowym sprzedawcą podpisało na wiele lat. Epower chce zdobywać klientów oferując bardzo niskie ceny za energię elektryczną oraz proste jednoroczne umowy.
Środki z UE na rewitalizację zabytków
Finansowanie rewitalizacji obiektów zabytkowych ze środków UE to temat jednego z paneli organizowanych podczas Targów Dziedzictwo 2014. W ramach spotkania eksperci z Banku Gospodarstwa Krajowego zaprezentują doświadczenia we wdrażaniu inicjatywy JESSICA, której celem jest wspieranie rozwoju miast poprzez finansowanie trwałych inwestycji na obszarach miejskich. Panel odbędzie się pierwszego dnia targów – 7 października – w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.
Dziczyzna i grzyby w restauracjach Chłopskie Jadło
Restauracje Chłopskie Jadło, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, przygotowały nowe sezonowe dania w ramach wkładki „Jesienne nowości”. Obejmuje ona potrawy z dziczyzny, grzybów oraz jesiennych warzyw i owoców. Nowa wkładka do menu jest dostępna we wszystkich lokalach sieci do 6 listopada.