Dachser z nowym oddziałem w Baltimore
Dachser, jeden z największych globalnych operatorów logistycznych, otworzył swoje biuro w amerykańskim Baltimore. To trzecia lokalizacja Dachser w północno-wschodnich Stanach Zjednoczonych po Nowym Jorku i Bostonie. Do 2020 roku Dachser planuje uruchomić w USA łącznie 25 oddziałów Air & Sea Logistics.
Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK partnerami programu lojalnościowego Karty Kredytowej Citibank World MasterCard
Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK – sieci restauracji należące do Sfinks Polska, dołączyły w roli partnerów do programu dla posiadaczy karty kredytowej Citibank World MasterCard. Jego uczestnicy będą mogli wymieniać zgromadzone punkty na bony do restauracji bądź otrzymać bezpłatnie wybrany deser, kawę lub herbatę. Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK są jedynymi partnerami programu z branży gastronomicznej.
Sfinks zwiększył zysk netto o 124% w pierwszej połowie roku
Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami WOOK i Chłopskie Jadło, po pierwszym półroczu obejmującym okres od 1 grudnia 2015 do 31 maja 2016 r. wypracowała jednostkowe przychody ze sprzedaży w wysokości 89,03 mln zł, co stanowi wzrost o 6% r/r. Jednocześnie spółka zwiększyła zysk netto o 124% r/r do 6,61 mln zł. Sfinks osiągnął przy tym jednostkowy wynik EBITDA na poziomie 9,20 mln zł wobec 10,89 mln zł w pierwszym półroczu 2015 r. Kapitały własne spółki na koniec maja 2016 r. wzrosły do 12,82 mln zł. Od początku roku Sfinks zyskał 8 nowych restauracji, m.in. przejął kultowy pub Bolek w Warszawie. Spółka ma już podpisane umowy na kolejnych 6 lokali.
DACHSER rozwija się w Indiach i Tajlandii
Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, rozwija swoją sieć w Azji. Inwestycje w Indiach i Tajlandii są realizowane w ramach obszaru biznesowego Air & Sea Logistics odpowiedzialnego w Dachser za transport lotniczy i morski.
KNF zatwierdził prospekt Sfinksa
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny Sfinks Polska w związku z przeprowadzoną w listopadzie 2015 roku emisją akcji serii N. Sfinks wyemitował wówczas 3,5 mln akcji po 3,7 zł za sztukę, pozyskując łącznie 12,95 mln zł.
Dachser partnerem seminarium ADR w praktyce
Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych, jest partnerem merytorycznym XVI Seminarium „ADR w praktyce - dobór opakowań, postępowanie w razie wypadku” organizowanego przez Stowarzyszenie Doradców ds. Transportu Towarów Niebezpiecznych – DGSA. Będzie ono poświęcone zagadnieniom związanym z transportem i składowaniem towarów niebezpiecznych. Seminarium odbędzie się w dniach 8 – 9 września br. w Łodzi.
Optymistyczne wnętrza w kolorach lata
Lato obfituje w barwy, zapachy i emocje, które pozwalają człowiekowi nie tylko cieszyć się chwilą, ale także naładować akumulatory na słotne i zimowe dni. Dodaje witalności i optymizmu promieniami słońca, rozkwita na rabatach i drzewach, zachwyca smakami letnich owoców i warzyw. Jedynka podpowiada, jak dzięki odpowiednim kompozycjom kolorystycznym zatrzymać we wnętrzach letnią radość i energię.
Dachser serwuje logistykę z bąbelkami
Dachser, jeden z największych globalnych operatorów logistycznych, zapewnia usługi logistyki kontraktowej dla około 13 mln butelek szampana i alkoholi poprzez swój oddział w Reims we Francji. W magazynie liczącym 18 tys. mkw., zlokalizowanym w sercu Szampanii, operator dba, by klienci na całym świecie mogli cieszyć się pełnią wrażeń związanych z zakupem i konsumpcją tego luksusowego produktu pochodzącego z Francji.
Dachser zwiększa powierzchnie magazynowe w Europie
Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, buduje nowe magazyny w Austrii, Francji i Niemczech. Tym samym Dachser umacnia swoją pozycję w ramach logistyki kontraktowej w Europie, oferując zintegrowane usługi logistyczne obejmujące transport, magazynowanie i usługi dodane w jeszcze większej liczbie lokalizacji.
Restauracje Sphinx z programem „Aperitif” dla stałych klientów
Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, przygotowały program dla stałych klientów pod hasłem „Aperitif”. Goście, którzy do niego przystąpią, będą mogli korzystać z rabatu w wysokości 40% na wszystkie napoje serwowane w restauracjach już przy pierwszej wizycie. Sphinx w następnym etapie planuje też wprowadzenie kolejnych promocji dedykowanych tylko uczestnikom programu.
Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło włączyły się do akcji „Popieram Loterię” w ramach Narodowej Loterii Paragonowej
Sieci restauracji należące do Sfinks Polska - Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK - przyłączyły się do akcji „Popieram Loterię” w ramach trwającej Narodowej Loterii Paragonowej Ministerstwa Finansów. W ten sposób chcą promować ideę uczciwej konkurencji w Polsce.
Polacy wolą szczęście i zdrowie bliskich niż dużą wygraną w ”totka”
Zaledwie co trzeci Polak (37%) postrzega swoje życie w jasnych lub kolorowych barwach, ponad połowa (51%) uważa je za stonowane, szaro-bure lub wręcz widzi je w czarnych kolorach – wynika z badania „Barwy życia Polaków”, zrealizowanego prze TNS na zlecenie marki Beckers. Jednocześnie, aż 72% Polaków deklaruje, że ich życiu mogłoby dodać barw szczęście i zdrowie bliskich. Dopiero na drugim miejscu znalazła się duża wygrana w ”totka”– byłaby ona powodem do radości dla 63% Polaków. Aż 53% mieszkańców naszego kraju uznałoby swoje życie za bardziej kolorowe dzięki wyjazdowi na wakacje.